Klinik pratiğimde neredeyse her hafta farklı şekillerde duyduğum bir cümle var: “Neyim var bilmiyorum. Kötü bir şey olmuyor ama sürekli kaygılıyım.” Bazen bu söz, dıştan bakıldığında başarılı görünen birinden geliyor: […]
Okumaya devam et
Klinik pratiğimde neredeyse her hafta farklı şekillerde duyduğum bir cümle var: “Neyim var bilmiyorum. Kötü bir şey olmuyor ama sürekli kaygılıyım.” Bazen bu söz, dıştan bakıldığında başarılı görünen birinden geliyor: […]
Okumaya devam et